• بیمه هنرمندان

نام نویسی بیمه تکمیلی هنرمندان آغاز شد

کارشناس بیمه هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس خبر داد: نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در سطح کشور برای سال 95 آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حمید رضا تقوی گفت: در استمرار خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضاء و براساس قرارداد منعقد شده با "شرکت بیمه ایران" اعضای این صندوق در سراسر کشور می توانند تا 20 مرداد ماه 1395با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

کارشناس بیمه هنرمندان فرهنگ و ارشاد فارس، افزود: تنها اعضاء صندوق با داشتن بیمه پایه مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند، با این وجود متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از طی مراحل عضویت، می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.

تقوی اظهار داشت: اعضای صندوق با پرداخت حدود 35% از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق خواهد بود.

کارشناس بیمه هنرمندان فرهنگ و ارشاد فارس، با اشاره به اینکه اعضای صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می نمایند می توانند جهت دریافت هزینه های پزشکی از ابتدای تیرماه سال جاری اقدام کنند، بیان داشت: مسئولان می توانند برای این منظور در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استان ها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه نمایند.

حمید رضا تقوی در پایان خاطر نشان کرد: قرارداد بیمه تکمیلی از 1395/4/1 لغایت 1396/3/31 معتبر می باشد و همچنین هزینه قابل پرداخت برای هر نفر معادل 2736000 ریال است.

برای ورودبه سایت کلیک کنید http://honarcredit.ir

قابل توجه خبرنگاران محترم، برای دریافت اطلاع از بیمه و دیگر موارد به  آدرس ذیل مراجعه فرمایید

http://www.e-rasaneh.ir/

*************************************************************************

عضویت در صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان و هنرمندان

صرفاازطریق سامانه http://honarcredit.ir

مبلغ عضویت :  (بیست هزارتومان)

آدرس :تهران خیابان قائم مقام فراهانی – نرسیده به خیابان شهید بهشتی – کوچه ششم – ساختمان هنر، پلاک 13 – کد پستی : 1586856111

 

 

شرایط ومدارک جهت عضویت

مطالعه دقیق شرایط عضویت الزامی است

1- معرفی نامه از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی.

2-تکمیل فرم عضویت.

3-اسکن کپی صفحه اول شتاسنامه.

4-اسکن تصویر کارت ملی(پشت ورو).

5-تصویرآخرین مدرک تحصیلی.

6-اسکن عکس رنگی باکیفیت(4*3)

7-رجوع به بخش پرداخت حق عضویت بصورت الکترونیکی و پراخت مبلغ 200000 ریال

 

مدارک مورد نیاز بیمه هنرمندان (تجسمی)

سفالگری/ عکاسی/ خوشنویسی/ نقاشی/ گرافیک/ مجسمه سازی/ کاریکاتور/ نگارگری/

1.     کپی کامل شناسنامه

2.    کپی کارت ملی (دو طرف)

3.   کپی آخرین مدرک تحصیلی

4.   چهارقطعه عکس (4 ×3)

5.کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)

6.کپی لوح تقدیر- سپاس- یادبود و ...

7. 8  قطعه عکس آثار هنری اندازه (18 × 13) به اضافه سی دی نمونه کار

.  کپی گواهینامه ممتاز (ویژه خوشنویسان)

9.هنرمندان رشته گرافیک آثارشان بایستی چاپ افست شده باشد.

10. فیش بانکی مبلغ (پانزده هزارتومان) (شماره حساب در فرم موجود می باشد)

11.  تکمیل فرم هنرمندان رشته تجسمی

12.معرفی نامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مربوطه

13.           برگزاری 3 نمایشگاه انفرادی با ارائه مدارک (کارشناسان هنری 1 نمایشگاه و 5 سال بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه)

 14. فیش بانکی به مبلغ  (پانزده هزارتومان) به شماره حساب 247081001079013802 بانک پاسارگاد شعبه خیابان کریم خان زند کد 247 در وجه موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ، قابل پرداخت در تمام بانکهای پاسارگاد سراسر کشور و یا شماره کارت 5022291018523744 بانک پاسارگاد

 

 

مدارک مورد نیاز بیمه هنرمندان (رشته سینما)

کپی کامل شناسنامه

کپی کارت ملی (دو طرف)

کپی آخرین مدرک تحصیلی

کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)

4 قطعه عکس (4 ×3)

تصویر لوح تقدیر- سپاس- یادبود-

ارائه گواهی شرکت در جشنواره های فیلم استانی یا کشوری در سال گذشته ویا سال جاری (ارائه حداقل دو گواهی الزامیست )

قرارداد ساخت فیلم (در پست کارگردان، فیلمبردار، تدوینگر )

تکمیل فرم بیمه هنرمندان (یک برگ)

تأییدیه از یکی از مراکزآموزشی – هنری فارس، شامل ، آموزشگاه آزاد سینمایی، شرکت های تولید فیلم های کوتاه غیرسینمایی ، انجمن سینمای جوانان فارس ویا صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مبنی بر فعالیتهای مستمر نامبرده.

معرفی نامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان.(مربوط به آن دسته از متقاضیانی که ازشهرستانهای ابع استان فارس می باشند)

ارائه گواهی آموزشی دریکی ازرشته های مرتبط با سینما .

ساکن استان فارس .

-  ضروری است بیمه شده گرامی جهت استفاده از مزایای بیمه هنرمندان ، درپایان دوره یکساله ، گزارش فعالیت خودرا بانضمام  مستندات لازم  ، به اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس ارائه دهد ،درغیر اینصورت ، غیر فعال شناخته شده  ومزایای متعلقه ، قطع خواهدشد.

 

 

مدارک مورد نیاز بیمه هنرمندان (رشته نمایش)

1.     کپی امل شناسنامه

2.     کپی کارت ملی (دو طرف)

3.     کپی آخرین مدرک تحصیلی

4.     کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)

5.     4قطعه عکس (4 ×3)

6.     کپی لوح تقدیر- سپاس- یادبود و ...

7.     تکمیل فرم بیمه هنرمندان (یک برگ)

8.     بروشور از نمایش های اجرا شده (حداقل 7 نمایش)

9.     نامه از انجمن نمایش شهرستان مربوطه

10. معرفی نامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مربوطه

**********************************************************  

مدارک مورد نیاز جهت پرداخت هزینه های درمانی(بیمه تکمیلی)

1- تصویر کارت ملی (پشت ورو)فرداستفاده کننده.

2-تصویر صفحه اول(اصلی)دفترچه تامین اجتماعی.

3-ثصویر نسخه پزشک.

4-اصل مدارک وفاکتورهای درمانی پرداخت شده بامهر حسابداری محل درمان

لازم بذکر است حداکثر زمان ارائه مدارک بیمه تکمیلی،بیمه های سرپایی(45)روز وبستری(3)ماه می باشددرغیر اینصورت هزینه ای پرداخت نمی گردد.

5-ارائه ثصویر جواب آزمایش درصورت داشتن آزمایش.

6-ذکرشماره حساب جهت پرداخت هزینه های درمان.

7-تصویر کارت بیمه تکمیلی فرد استفاده کننده.

8-ذکر شماره تلفن همراه جهت تماس.

یادآوری می گرددجهت تحویل مدارک روزهای زوج ازساعت9الی11مراجعه فرمایید.

**************************************************************

مدارک مورد نیاز بیمه هنرمندان (رشته موسیقی)

  1. کپی کامل شناسنامه
  2. کپی کارت ملی (دو طرف)
  3. کپی آخرین مدرک تحصیلی
  4. کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)
  5. 4 قطعه عکس (4 ×3)
  6. کپی لوح تقدیر- سپاس- یادبود و ...
  7. ده سال فعالیت مستمر و مستند در امر آموزش/ اجرا و حضور در جشنواره ها و ...
  8. تکمیل فرم (رشته موسیقی)

معرفی نامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مربوطه

برای ثبت نام بیمه تکمیلی کلیک کنید http://honarcredit.ir/